About Me

My photo
Departe, nowhere
Doar un simplu om. Ce iubeste oamenii.

Monday 8 June 2015

Doua petale de flori

Erau doua petale. Una se numea 140214 si cealaltă Today. Împreună si totusi separate. Unul din ele ele era mai ofilita, dar am uitat care. Se iubeau pentru ca aveau aceleași condiții, se urau pentru ca nu suportau sa fie egale. Ba una era scăldată in stropi de ploaie, ba alta 'fura' soarele, dar am uitat care. Nu ai cum sa le învinovățești, asa sunt petalele. Ca sa revin la cea ofilita, cred ca acum am realizat ca de fapt ea renuntase sa mai ia din seva florii tocmai pentru ca obosise sa se lupte cu cealata petala. Nu pot, mi.e greu sa o condamn, voua? Dupa părerea mea... A sacrificat. M-ati contrazice spunand ca e gresit ca a renuntat... si aici am si eu dubii. Ce era sa facă cand petala cealaltă lua totul, sa vedeti ce relaxata si cum oferea din ale ei celorlalte petale. Cum sa nu o lasi sa crească sacrificându-te..doar pt ea faci?!

No comments:

Post a Comment