About Me

My photo
Departe, nowhere
Doar un simplu om. Ce iubeste oamenii.

Wednesday 3 June 2015

Care e visul tau? Ce vrei sa devii? Mai crezi in tine? Ai suportul celor din jur? Resursele tale crezi ca sunt de ajuns pentru a-ti îndeplini planul? Daca ajungi sa iti vezi visul devenind cu totul altceva? -îndrăznește, pentru visul tau ai fost creat. [] M-am decis să încep să investesc in visul meu. Cu toate ca nu-mi plăceau oamenii care trăiau de pe o zi pe alta in lumea lor a dezamagirii, cu toate ca ca nu-mi plăceau oamenii care începeau sa aprecieze viata cand simteau ca mai au putin de trăit... si eu la fel Trăiam. Daca ma cunosti sti ca nu sunt deloc o persoana curajoasă ci mai degrabă ai zice ca sunt foarte timida. Nu am niciun talent extraordinar, nici o frumusete nemaivăzută, oh!, nu mai zic de caracterul meu asa de imperfect...dar am ceva, ce au toti oamenii...o inima. O inima ce a Lui, pentru ca El e inima mea, deci e tot ce am. Stiu ca având aceasta inima voi reusi sa-mi îndeplinesc visul. Voi ajunge la sfarsitul vietii mele sa zâmbesc si sa zic: ' inima draga, Tu ai facut totul, caci visul meu a fost viziunea Ta!' Pe curând.

No comments:

Post a Comment