About Me

My photo
Departe, nowhere
Doar un simplu om. Ce iubeste oamenii.

Sunday 16 December 2012

Prezent! :)

oh, n-am mai scris de ceva timp si parca, parca simt nevoia sa scriu; și ca de obicei scriu despre ceea ce se centralizează in mintea mea, in prezent.

Familie+prieteni.- elementele mele preferate.

Ma simt cea mai binecuvantata fiinta. Pentru mine lucrul cel mai important e sa te simti iubit(probabil   ca sunt fata, fetele fiind mai sensibile. Ba nu! toti vrem sa fim iubiti). Am ditamai familionul, iar multi zic ca trebuie sa te simti iubit si niciodata singur; nu e adevarat, am avut momente cand am simtit contrariul( mai ales in perioada adolescentei). Sunt sentimente pe care toti le experimentam chiar daca esti inconjurat de milioane de oameni.

Familia+prietenii- sunt cele mai diamantele mele( ce bogata sunt!). Ideea ca vreau sa le multumesc celor care se simt familie/ prieteni pentru ca au crezut in mine,mi-au indrumat pasii catre God si mi-au aratat ca in lumea aceasta exista oameni de încredere+ ca m-au ajutat sa devin ceea ce sunt. Nu sunt ei perfecti, dar pentru mine sunt peeerrrfeccctiiii, perfectii mei. 
Also, ii mulțumesc lui God, care mi i-a dăruit si sunt înconjurată de oameni care ma iubesc, ma sustin in rugaciune poate mai mult decat imi dau eu seama.

Binecuvantata.

No comments:

Post a Comment