About Me

My photo
Departe, nowhere
Doar un simplu om. Ce iubeste oamenii.

Tuesday 26 April 2011

Friends...
cateodata sunt langa tine...
cateodata nu.
cateodata planga cu tine...
cateodata nu.
cateodata rad cu tine...
cateodata nu.
asa sunt ei.
Cateodata fiecare isi doreste...sa aibe prieteni, sa fie un bun prieten, sa gaseasca pe cineva 
care sa fie un ADEVARAT prieten...un prieten de incredere[sunt o gramada de "prieteni", ii gasesti la orice colt].  
 Frumos e atunci cand ai un prieten... care sa te accepte asa cum esti tu; care sa rada,sa planga o data cu tine;
care sa te sustina; care sa spuna cuvintele potrivite starii tale[mai greu].E greu.
...am ceva prieteni care ma iubesc,care ma incurajeaza..dar se intampla cateodata ca nimeni sa citeasca prin ce trec.
[oricum ii apreciez pentru tot ceea ce fac pentru mine]
Cel mai mult ii multumesc  PRIETENULUI meu CEL MAI,CEL mai bun.[He is the best]
:) ma stie de cand m-am nascut.
stie de cate ori am plans.
a fost cu mine in prima mea zi de scoala[defapt in fiecare zi]
cand eu radeam, radea si El.[ceea ce e tare]
stie si acum prin ce trec.
are numai CALITATI[awesome no?]
imi face mereu cadouri:>
stie orice,orice secret si gand al meu. E Cel care ma cunoaste deplin.
nu tzine supararea pe mine.[de fiecare data cand greseam si imi ceream iertare imediat ma iarta].
mereu ma invata ceva nou:) 
ma iubeste. :)
sunt cea mai fericita ca am asa un prieten. E MINUNAT! [stie EL]
Te iubesc...si as da orice ca sa fii mereu prietenul meu.



No comments:

Post a Comment