About Me

My photo
Departe, nowhere
Doar un simplu om. Ce iubeste oamenii.

Wednesday 9 July 2014

Ploaie in ceasca de ceai...

    Multe voci in jurul meu.Sunt asa de puternice incat m-au condus afara din casa.
Cu ceasca de ceai langa mine- tac si imi doresc sa dispar, sa fug spre munți..
...dar un picur de apa rece îmi cade în cana ca apoi peste mine..

    Si sufletul îmi striga: ploaie târzie, oh, ploaie târzie! Cat te-am asteptat sa te reversi peste inima mea. Revarsa-te din ceruri peste mine uda și spala; fa sa dispară tot ce ma face sa confuza. Adu cu tine pacea sufletului meu. Inunda-mi fiinta si inima ca din mine a curga rauri de apa vie ca apoi tot ce e in jurul meu sa fie verde.



Ioel 2:23  

23b căci El vă va da ploaie la vreme, vă va trimite ploaie timpurie și târzie, ca odinioară.


image source:Pinterest:
  http://www.pinterest.com/pin/95771929547099234/


No comments:

Post a Comment