About Me

My photo
Departe, nowhere
Doar un simplu om. Ce iubeste oamenii.

Wednesday 13 February 2013

2/13/2013

True friend.

Tamarisk, de mult timp vreau sa scriu ceva despre tine.. dar am pastrat pentru azi.

Cand eram adolescenta imi spuneam mie ca nu o sa am niciodata o prietena adevarata, asa ca mine. But never say never. Tamara, multumesc ca mi-ai aratat ca in lumea asta ce inseamna prietenia adevarata. Totul a inceput de la lucrul cel mai plictisitor pentru mine- desenatul. Uite ca au trecut ani de cand nu ne mai 'plictisim' una de cealalta si au fost niste ani in care am invatat ce inseamna prietenia-am ras, am plans, ne-am certat, ne-am impacat, oh! si cate amintiri traznite avem. Multumesc, Tamara! Multumesc..ca mi-ai acceptat greseliile..ca m-ai ascultat si sfatuit cand nimeni altcineva nu a facut-o, multumesc ca m-ai schimbat in ceea ce sunt azi .. multumesc ca mi-ai oferit din ta si multumesc ca mi-ai fost alaturi chiar si atunci cand nu meritam. Ar mai fi mii de lucruri pentru care sa-ti multumesc, dar ma limitez:) (vorba imprumutata de la tine). Te iubesc, my soul sister! Stiu ca Dumnezeu iti va rasplati pentru tot si ca vei fi binecuvantata! P.S.. Te astept aici cu un ecler.>:*< P.S. 2 scuze canu am avut cum sa termin postarea ieri-on your birthday. ♥

No comments:

Post a Comment