About Me

My photo
Departe, nowhere
Doar un simplu om. Ce iubeste oamenii.

Friday 26 October 2012

a iubi2.

[ "e lucru mare, (sa) ...


iubesc pe cei care imi fac rau."]

Suntem oameni.
Suntem schimbători.
E natural, daca mi se permite sa zic asa, sa greșim unii fata de ceilalți
E ok, atât timp cat e fără implicarea rațiunii sau a voinței.
dar..
suntem și egoiști,
suntem mândri,
suntem invidioși.
rănim și nici nu ne doare inima.
spunem cuvinte pe care nu dorim sa le " ștergem" .
actionam numai spre folosul nostru.

Probabil, noi nu suntem asa, dar toți am întâlnit cel puțin o persoana care ne-a rănit prin cuvinte, acțiuni; persoana care nu ne-au acceptat asa cum suntem, care în schimbul dragostei ne-au oferit ura, în schimbul bunătății - răutate.


 (speranță)
Îmi place versetul :  Matei 5:39 Dar Eu vă spun: să nu vă împotriviţi celui ce vă face rău. Ci, oricui te loveşte peste obrazul drept, întoarce-i și pe celălalt.- usor de zis, greu de facut. 
Sfatul meu ar fi:  iarta ca sa fii iertat; iarta sa fii TU liber- și asta o poți face doar prin rugăciune.

Numai cu dragoste poti schimba pe cineva.- iubește!
...

2 comments:

  1. E o Realitate ce spui! Iertarea se impune. Am tresărit când am citit.. Parcă s-a întors ceva în mine. Ceva dureros şi frumos, în acelaşi timp.
    ..restul - în particular! :)

    ReplyDelete